niedziela, 1 marca 2015

Organek i Pau, 01-02-2015

Pau, sfinks 700

Organek, sfinks 700

Organek

też Organek
     Przyznaję uczciwie, zapuściłem trochę bloga. Nawet bardzo. Niestety dorwał mnie natłok pracy i życia. Mam tylko nadzieję, że jeżeli ktokolwiek tu wchodzi da się ugłaskać kilkoma naprawdę fajnymi zdjęciami z tego okresu. Zacznijmy więc od Tomka Organka.

     Po kręceniu teledysku bardzo pozytywnie odbieram tego wykonawcę, mieliśmy też okazję porozmawiać z nim przed koncertem. W kącie backstage zwróciła moją uwagę Pau (jeżeli ktoś nie zna, polecam gorąco) niepozorna, śliczna, istota o sporych zdolnościach wokalnych i niespodziewanej sile głosu, jest jednoosobowym zespołem (gitara i wokal na żywo, reszta instrumentów z nagrania). Z tego co mi wiadomo, razem z Tomkiem robią całą trasę.
     Sam koncert... był dokładnie tym czego się spodziewałem a nawet czymś więcej. Bardzo udany, oświetlenie o niebo lepsze niż zazwyczaj.

Więcej zdjęć i artykuł na CDN TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz